PAS AFGESTUDEERD ASO ADMINISTRATIEF BEDIENDE BOEKHOUDING

Online sinds

Introduction

Bediende boekhouding

vilvoorde

Sector:

Vaste job - Voltijds

COMPÉTENCE

Nederlands

Beperkte ervaring

COURS

Bachelor

Onze klant, gevestigd te Vilvoorde, is een toonaangevend bedrijf op het gebied van persoonlijke beschermingsmiddelen sinds 1922. 

Ze staan synoniem voor vertrouwen, kwaliteit, service en een correcte communicatie. Om de referentie te zijn en op lange termijn te slagen, moeten ze dag na dag het vertrouwen van hun klanten verdienen en behouden. Daarom stellen ze hun klanten centraal in alles wat ze doen. 

Ter uitbreiding van hun team is onze klant op zoek naar een junior Administratief Bediende Boekhouding.

Ben je net afgestudeerd van het middelbaar en heb je een ASO diploma op zak? 

Waag dan je kans om in dit bedrijf je eerste werkervaring op te doen!

Als Administratief Bediende Boekhouding ben je verantwoordelijk voor:

  • Het nakijken van facturen;
  • Het inboeken van facturen;
  • Het inboeken van banken;
  • Het helpen bij de maandafsluiting;
  • Het ondersteunen bij de BTW-aangifte

Heb je nog geen ervaring maar wel de motivatie om deze taken onder de knie te krijgen en de programma's te leren kennen om dit administratief te verwerken?

Dat kan! De opleiding gebeurt volledig on the job!

Afhankelijk van jouw potentieel zullen er meerdere taken toegevoegd worden aan de planning.

Je werkt van maandag tot en met vrijdag in daguren van 8u30 tot 17u.

REF:MEC

  • Schoolverlaters welkom! Je hebt je middelbare studies afgerond en een ASO diploma op zak: bij voorkeur in de richting Economie-Moderne talen
  • Je bent vlot tweetalig Nederlands en Frans;
  • Je hebt interesse in boekhoudkundige taken;
  • Je bent administratief sterk en kan vlot met Excel werken;
  • Je bent cijfermatig en gedetailleerd;
  • Je kan logisch redeneren;
  • Onmiddellijke opstart;
  • Een contract van onbepaalde duur na een geslaagde interimperiode;
  • Een begeleiding en opleiding binnen de boekhouding en financiële taken;
  • Een KMO met een sterk familiaal karakter;
  • Een open en directe communicatie met het management;
  • Een verloning afgestemd op jouw competenties;
  • Extralegale voordelen zoals maaltijdcheques van 7,5 euro, extra 7 dagen verlof, hospitalisatieverzekering, ...

Nog vragen over deze vacature? Contacteer ons.