ONTHAAL EN CUSTOMER SERVICE

Online sinds

Introduction

Algemeen bediende

herentals

Sector: Algemene diensten

Vaste job - Voltijds

ANY QUESTIONS?
EXPERTISE

Nederlands

Minstens 2 jaar ervaring

COURSE

Bachelor

Een modern familiebedrijf met traditie. Vanaf 1966 een traditie binnenin de Automotive wereld. Deze bekende speler die gevestigd zit in Antwerpen en de Noorderkempen kent sinds toen een gekende waarde in Franse automerken.

Als Klantvriendelijke Onthaalbediende Automotive speel je een essentiële rol in het creëren van een positieve eerste indruk bij onze klanten. Je bent het visitekaartje van ons bedrijf en zorgt ervoor dat klanten zich welkom en gewaardeerd voelen. Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de receptie, waarbij je klanten begroet, hun vragen beantwoordt en hen doorverwijst naar de juiste afdelingen. Daarnaast voer je administratieve taken uit en ben je verantwoordelijk voor het bijhouden van klantgegevens en afspraken.

Als klantvriendelijke professional Automotive ben je samen met uw collega's ben je verantwoordelijk voor de receptietaken:

  • Je bent het gezicht en de stem van ons bedrijf en vervult de receptierol;
  • Als eerste aanspreekpunt in de aftersales-service adviseer en begeleid je klanten;
  • Je luistert naar hun vragen of situaties, identificeert de benodigde acties en stelt werkorders op;
  • Je bepaalt welke collega of afdeling onze klanten verder kan helpen en maakt afspraken hiervoor;
  • Je biedt administratieve ondersteuning aan verschillende afdelingen;
  • Telefonisch beantwoord je alle oproepen met een glimlach en sluit je ze professioneel af;

Ref:WIL


  • Klantgericht en resultaatgericht;
  • Communicatief;
  • Accuraat en goed in plannen;
  • Interesse in autotechniek en mobiliteit;
  • Minstens twee jaar aantoonbare ervaring;
  • Vereiste studies: Professionele bachelor communicatiemanagement: Public relations en voorlichting;
  • Je bent woonachtig in of rond Herentals;

Werkgerelateerde vaardigheden als klantvriendelijke professional Automotive:

  • klanten ontvangen en hun behoeften identificeren;
  • Inkomende telefoongesprekken beantwoorden;
  • Gesprekken doorverbinden naar de juiste gesprekspartner;
  • administratief sterk;
  • Mensen informeren en begeleiden naar de juiste persoon, afdeling of locatie;
  • Klachten en opmerkingen van klanten verzamelen en doorsturen naar de relevante afdelingen zoals productie, marketing, onderzoek en ontwikkeling;
  • Oplossingen voorstellen als reactie op klachten van klanten of de dossiers doorsturen naar de logistieke afdeling etc.;
  • Klanten: zowel zakelijke klanten als particuliere klanten;
  • Administratieve opvolging van klantdossiers, inclusief het controleren van betalingen en leveringen, behoort ook tot de taken;

WOON-WERK:

  • Je bent woonachtig in de omgeving van Ekeren, Kapellen, Hoeven, Stabroek of stad Antwerpen;
  • Bij voorkeur in het bezit van een eigen wagen of vlot op en neer met openbaar vervoer;
  • Een gevarieerde job in een aangenaam en dynamisch team;
  • Een uitdagende functie in de Automotive branche;
  • Een persoonlijk opleidingstraject met een coach en voldoende evaluatiemomenten;
  • Weekrooster van 40u met 12 betaalde ADV – dagen;
  • Een aantrekkelijk loonpakket;



Nog vragen over deze vacature? Contacteer ons.