ADMINISTRATIEF BEDIENDE

Online sinds

Introduction

Administratief medewerker

mechelen

Sector: Distributie, transport en logistiek

Vaste job - Voltijds

EXPERTISE

Nederlands

Beperkte ervaring

COURSE

Secundair onderwijs

Voor onze klant gevestigd in regio Mechelen, gespecialiseerd in het leveren van hoog kwalitatief runds- en varkensvlees op de nationale markt, zijn wij op zoek naar een Administratief bediende voor een voltijdse betrekking.

Je komt terecht in een superleuk team van 5 collega's.

Jouw takenpakket ziet er als volgt uit:

  • Ingeven van bestellingen
  • Administratieve ondersteuning aan de onderaannemers
  • Slachtlijsten en afvallijsten bijhouden in Word en Excel PC
  • Documenten opmaken voor de chauffeurs
  • Light ondersteuning van de HR Manager
  • Telefonie
  • Mailbox beheren
  • ...

Zin in een nieuwe administratieve uitdaging?

Bezorg ons dan spoedig jouw CV!

REF:MEC

  • Je hebt administratieve ervaring achter de rug
  • Je bent vlot aan de telefoon
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en je kan bij voorkeur ook je plan trekken in het Frans
  • Je wil een paar dagen per jaar starten om 3u ’s nachts (ter vervanging van een andere medewerker met verlof)
  • Je kan met een computer overweg voor input van gegevens: je werkt voornamelijk met Excel en Word, PC
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B en eigen vervoer

  • Je komt terecht in een dynamisch en stabiel familiebedrijf.
  • Onze klant biedt jou een vast contract na een geslaagde interimperiode van 66 gewerkte dagen.
  • Aantrekkelijke verloning + Maaltijdcheques €8
  • Je werkt 38u per week en start om 8u - 16u. soms van 3 tussen 4 uur  Glijdende uren zijn mogelijk.


Nog vragen over deze vacature? Contacteer ons.