ADMINISTRATIEF BEDIENDE
Introduction
Administratief medewerker
mechelen
Sector: Distributie, transport en logistiek
Vaste job - Voltijds
DES QUESTIONS?

COMPÉTENCE
Nederlands
Beperkte ervaring
COURS
Secundair onderwijs
Voor onze klant gevestigd in regio Mechelen, gespecialiseerd in het leveren van hoog kwalitatief runds- en varkensvlees op de nationale markt, zijn wij op zoek naar een Administratief bediende voor een voltijdse betrekking.
Je komt terecht in een superleuk team van 5 collega's.
Jouw takenpakket ziet er als volgt uit:
- Ingeven van bestellingen
- Administratieve ondersteuning aan de onderaannemers
- Slachtlijsten en afvallijsten bijhouden in Word en Excel PC
- Documenten opmaken voor de chauffeurs
- Light ondersteuning van de HR Manager
- Telefonie
- Mailbox beheren
- ...
Zin in een nieuwe administratieve uitdaging?
Bezorg ons dan spoedig jouw CV!
REF:MEC
- Je hebt administratieve ervaring achter de rug
- Je bent vlot aan de telefoon
- Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en je kan bij voorkeur ook je plan trekken in het Frans
- Je wil een paar dagen per jaar starten om 3u ’s nachts (ter vervanging van een andere medewerker met verlof)
- Je kan met een computer overweg voor input van gegevens: je werkt voornamelijk met Excel en Word, PC
- Je bent in het bezit van een rijbewijs B en eigen vervoer
- Je komt terecht in een dynamisch en stabiel familiebedrijf.
- Onze klant biedt jou een vast contract na een geslaagde interimperiode van 66 gewerkte dagen.
- Aantrekkelijke verloning + Maaltijdcheques €8
- Je werkt 38u per week en start om 8u - 16u. soms van 3 tussen 4 uur Glijdende uren zijn mogelijk.